Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
- Üzemeltetői adatok, információk
- Panaszügyintézés
- Tárhely szolgálató
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
- A kínált termékek kategória besorolása
- Rendelési információk ismertetése
- A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
- Rendelés lépéseinek bemutatása
- A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
- Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
- Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
- A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
- Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztató
- Jogorvoslati lehetőségek
- Egyéb rendelkezések, információk
- Elállási/felmondási nyilatkozatminta
- Útmutató az elállási/felmondási mintatájékoztató kitöltéséhez
1. Üzemeltetői adatok, információk
Cégnév: KELET-PANNON KFT.
Székhely: 1063 Budapest, Szív u. 65. fsz. 1. a.
Levelezési cím: 4031 Debrecen Déli sor 29.
Telephely – üzlet cím: nincs
Panaszkezelés cím: 4031 Debrecen Déli sor 29.
Adószám: 23145030-2-42
Cégjegyzék szám: 01-09-309682
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus levelezési cím: info [kukac] munkaruhapiac.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 585 3333
Szállítási partner, partnerek megnevezése: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság (1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.)
Személyes átvételei lehetőség: nincs
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 8-16 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 3-8 munkanap
Webáruház domain: munkaruhapiac.hu
Bankszámlaszám: 60600084-00583079, Takarékbank
2. Panaszügyintézés
Amennyiben áruházunkkal, vagy az áruházainkban forgalmazott termékekkel kapcsolatosan panasszal élne, az alábbi elérhetőségeket ajánljuk szíves figyelmébe:
Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok
Levelezési cím: 4031 Debrecen Déli sor 29.
Elektronikus levelezési cím: info [kukac] munkaruhapiac.hu
Telefonszám: +36 70 585 3333
Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 9 és 15 óra között elérhető.
Javasoljuk, hogy panaszát elsősorban a fent megadott elérhetőségeink egyikén vagy személyesen, boltjainkban tegye meg a minél gyorsabb és hatékonyabb panaszkezelés érdekében!
Amennyiben válaszunkkal nem elégedett az alábbi szervekhez fordulhat:
Fogyasztóvédelem, Békéltető testület
A békéltető testületek elérhetőségeit letöltheti a https://munkaruhapiac.hu/letoltes/bekelteto.pdf oldalról vagy megtekintheti a http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html címen.
Amennyiben Ön békéltető testület előtt eljárást indít, alávetjük magunkat annak, a testület ajánlását alaposan megfontoljuk, ugyanakkor döntését nem fogadjuk el kötelezőnek.
3. Tárhely szolgálató
Tárhely szolgáltató cégnév: Tárhely.Eu Kft.
Tárhely szolgálató székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241
Tárhely szolgálató e-mail cím: support@tarhely.eu
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Webáruházunk egyéni munkavédelmi eszközök, felszerelések és munkaruházat kiskereskedelmével foglalkozik.
Forgalmazott termékeink megvásárlására székhelyünkön/telephelyünkön nincs lehetőség.
5. A kínált termékek kategória besorolása
- Munkaruházat
- Munkakabát
- Munkásnadrág
- Deréknadrág
- Kantáros nadrág
- Munkás rövidnadrág
- Póló, ing, pulóver
- Esőruha
- Láthatósági ruházat
- Téli munkaruha
- Fehér munkaruha
- Mellény
- Öltöny
- Szakácsruha
- Női munkaruha
- Speciális ruházat
- Köpeny, tunika, kötény
- Overál
- Sapka, sál
- Ízületvédők, térdvédők, derékvédők, vesevédők
- Munkavédelmi lábbeli
- Munkavédelmi bakancs
- Munkavédelmi cipő
- Munkavédelmi szandál, klumpa, papucs
- Sportos, stílusos lábbelik
- Női munkavédelmi lábbelik
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
6. Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
7. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben elektronikus úton vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 - 8 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.
8. Rendelés lépéseinek bemutatása
- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
- Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A piros eltávolítást szimbolizáló gombra kattintva törölheti a terméket a kosárból. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kék frissítés gombra
- Kattintson a "Fizetés" gombra.
- Válassza ki az Önnek megfelelő átvételi és fizetési módot
- Adja meg a pontos számlázási, szállítási és elérhetőségi adatait
- Fogadja el az Általános Szerződési Feltételeinket és az Adatkezelési tájékoztatót a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát
- Ellenőrizze le az adatokat, és ha mindent rendben talált, megrendelését a "Rendelés leadása" gombra kattintva tudja elküldeni. A megrendelés elküldését követően Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait
- A beérkezett megrendelését elektronikus úton vagy telefonon visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.
Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
Megrendelését telefonon keresztül is leadhatja normál díjas telefonszámunkon. Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz díjjal.
9. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a jótállási jegyet a megadott email-címére küldjük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére.
10. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
Webáruházunk megrendeléseit a DPD Hungary Kft. kézbesíti.
11. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
A házhoz szállítási díjszabásunk a termékek össztömegének függvénye. A szállítási költség az alábbi táblázatból kiszámítható:
Csomagsúly (kg) | Bruttó szállítási díj/ csomag (Ft) | |
---|---|---|
0,1 kg-tól | 3 kg-ig | 1 399 |
3,1 kg-tól | 5 kg-ig | 1 699 |
5,1 kg-tól | 10 kg-ig | 1 799 |
10,1 kg-tól | 15 kg-ig | 1 999 |
15,1 kg-tól | 20 kg-ig | 2 199 |
20,1 kg-tól | 25 kg-ig | 2 499 |
25,1 kg-tól | 30 kg-ig | 2 999 |
Utánvét összeg (Ft) | Bruttó díj (Ft) |
---|---|
1 - 50 000 | 499 |
50 001 - 100 000 | 999 |
100 001 - 300 000 | 1 999 |
300 001 - 500 000 | 3 799 |
Debrecen város határán belül bruttó 15.000.- Ft feletti rendelés esetén ingyen kiszállítjuk!
A szállítási költség bruttó 25.000.- Ft feletti rendelés esetén Magyarország egész területén ingyenes!
A táblázatban szereplő Árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t.
12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomagátvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előretörténő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a KELET-PANNON KFT. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a KELET-PANNON KFT. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztató
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1063 Budapest, Szív u. 65. fsz. 1. a., info [kukac] munkaruhapiac.hu. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.:
https://munkaruhapiac.hu/letoltes/elallasi-nyilatkozat-minta.pdfÖn határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
15. Jogorvoslati lehetőségek
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: https://naih.hu
16. Egyéb rendelkezések, információk
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a webáruházunk általános szerződési feltételeit, adatkezelési tájékoztatóját.
Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.
17. Elállási/felmondási nyilatkozatminta
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: KELET-PANNON KFT. 1063 Budapest, Szív u. 65. fsz. 1. a.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk
elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy
az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: 1
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: 2
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:
(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt.,
1 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
2 A megfelelő jelölendő
18. Útmutató az elállási/felmondási mintatájékoztató kitöltéséhez
Elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Kattintson ide jelen Általános Szerződési Feltételek PDF formátumban való letöltéséhez!